22 Ocak 2014 Çarşamba

MAYBELLİNE FONDÖTENLERİ İNCELEME

Maybelline fondötenler den bu zamana kadar üç tanesini kullandım. İkisinden gayet memnunum ve bittikçe de almaya devam ediyorum ama ne yazık ki bir tanesi beni çok şaşırttı. 

İlk olarak AFFINITONE ile başlayalım.

Oldukça sıvı bir fondöten. Özellikle teninizde verdiği ilk his vıcık vıcıklık hissi oluyor ve aldığınıza pişman olacak dereceye geliyorsunuz. Fakat cildinize yedirdikten sonra o his kayboluyor ve yerine pürüzsüzlük bırakıyor. Kapatıcı özelliği gayet iyi. Kızarıklıklar, morluklar gayet güzel bir şekilde gizleniyor, cilt de pütür pütür bir görünüm oluşturmuyor. Benim hoşuma gitmeyen tek yanı bir zaman sonra mat görüntüsünü yağlı bir görüntüye bırakması. Elbette cilt tipinize göre bu değişebilir. Sizde bu etki görülmeyebilir. 
Genel olarak iyi sayılabilecek ve kullanışlı bir ürün. Uzun zaman da yetiyor. 30 ml.

Gelelim ikinci ve benim en sevdiğim maybelline fondötenine.
AFFINITONE24h 
Bu hem çok uygun fiyatlı hemde mükemmel dokulu fondöten benim kesinlikle önereceğim bir ürün. Eğer siz memnun kalmadıysanız yorumlarınızı belirtin lütfen.

Ben 021 Nude rengini kullanıyorum. 30 ml den oluşuyor fakat bir yukarı da anlattığım AFFINITONE kadar uzun süre yetmiyor çünkü AFFINITONE fazla sıvılı bir yapıya sahip olduğu için çok az miktar da aldığınız ürün tüm yüzünüze yetiyor. 
Benim gözüme çarpan özelliği bu oldu. 
Bunun dışında kesinlikle mükemmel bir ürün. Pompalı ve cam şişe de olduğu için yanımda taşımam çok rahat oluyor, dökülür mü, patlar mı korkum olmuyor. 
Yağlı bir cilde sahip olduğum için bir çok fondöten de sorun yaşadım. Gün içinde saatler ilerledikçe fondötenler suratım da cıvık bir hal almaya başlıyor doğal olarak. Ama bu fondöten de böyle bir şey yaşamadım! Yüzünüzü avuçlamadığınız yada çok dokunmadığınız sürece gün boyunca matlığını korumaya devam ediyor bu yüzden yağlı yada karma ciltler sorunsuz bir şekilde kullanabilir. Kapatıcılık konusunda da benim hoşuma gitti. Sivilceleri özellikle mucizevi bir şekilde kapatıyor, ayrı bir kapatıcı ihtiyacı duymuyorsunuz. 

Eğer yağlı bir cildiniz varsa ve kapatıcı özelliği iyi olan, cilt ile bütünleşecek, uygun fiyatlı bir fondöten arıyorsanız denemenizi tavsiye ederim. 

Son olarak benim bir türlü sevemediğim, ikinci kez almadığım ve almayacağım hatta aldığımı da yarıya gelmeden bıraktığım fondötenine gelelim. 


DREAM MATTE MOUSE

Ne yazık ki fotoğrafta durduğu gibi öyle kusursuz bir görüntüsü yok. Evet ürün cildinize ilk sürdüğünüz de kadifemsi bir his veriyor ama biraz zaman sonra resmen dökülmeye başlıyor ve pütür pütür bir hal alıyor.
Ayrıca doğallıktan çok uzak bir ürün, eğer taş bebek gibi görünmek istiyorsanız o sizin tercihiniz. Suratınıza bir kalıp oturtmuş görüntüsü veriyor. Ben alırken çok heyecanla ve severek almıştım. Hatırladığım kadarı ile de diğer fondötenler den daha yüksek bir fiyatı vardı. Geçenler de uzun süredir kullanmadığımı fark ettim ve tekrar şans vermek istedim ama sonuç gene hüsran. Yüzümü temizledim ve  tekrar makyaj yaptım.  Memnun kalanlar varsa yorumlarınızı eksik etmeyin :) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder