22 Ocak 2014 Çarşamba

GOLDEN ROSE PROFESSIONAL PALETTE EYESHADOW- BROWN LİNE 103

İşte benim en sevdiğim renklerden oluşan palet!
Gelsin kahveler, bronzlar gitsin bejler kremler :)

Golden Rose'un bu beşli çok tatlı renklerden oluşan paletini almak için uzun bir süre düşündüm. Her seferinde elime alıp alıp geri bıraktığım bir üründü kendisi.
Zaten artık herkes bu paleti biliyordur. Düşünme sebebim ise paletin tasarımıydı. Ne yazık ki plastik kapağı ve kalitesiz fırçası benim için çok büyük bir eksi oldu.  Eğer kendi fırçalarınız yok ise sizde şikayetçi olacaksınız. Ayrıca en azından ufak bir ayna koyabilirlerdi tabi plastik kapağa ayna nasıl olurdu bilemiyorum :) 

Gelelim ürünün kendisine.
Söylediğim gibi renkler olağanüstü bir güzellikte ama ne yazık ki kalıcılıkları pek iyi değil. Özellikle ilk iki hatta üç renk ilk uygulama da varla yok arası bir görüntü veriyor. Eğer daha gölgeli ve koyu bir makyaj yapmak istiyorsanız bir kaç kere üzerinden geçmeniz gerekiyor. Bunun dışında farlar hafif parlak, hafif mat arasında tam kıvamında bir yapıya sahip. Pek toz tutmuyor, dökülme yapmıyor.
Soldaki en açık olan rengi ben aydınlatıcı olarak da kullanıyorum tıpkı en sağdaki ile kaşlarımı doldurduğum gibi.  

Fotoğrafta iki kere üzerinden geçtim sadece.
Benim için bu kadarı yeterli oluyor. Siz isterseniz üçüncü bir kez daha üzerinden geçebilirsiniz.

Fiyatı sanırım ilk çıktığın da 15 tl di. Ben 20 ye aldım 1 ay önce.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder