22 Ocak 2014 Çarşamba

ESSENCE VE FLORMAR NUDE RUJ TAVSİYESİ

Merhabalar!

Yakın zaman da aldığım nude tonlar da olan bu iki rujdan bahsetmek istiyorum sizlere. Şunu belirtmek isterim ben ki ruj seçimin de her zaman bordolar, morlar tercih eden bir insan olmuşumdur. Ama son zamanlar da göz makyajımı koyu yapmayı tercih ettiğim için doğal ve açık tonlar da bir ruj edinmem gerektiğini düşündüm ve arayışa çıktım. 
Ne yazık ki herkes hoşuna gidecek tonlarda nude ruj bulamıyor, çoğu alınan ruj öylece rafa kaldırıyor. 
Bu yüzden bende sizlere hem uygun fiyatlı hemde oldukça güzel olan bu iki ruju önermek istiyorum. 

Gördüğünüz gibi şimdiden eritmeye başladım rujları :)
Özellikle essence Dare to be nude 05 rengi kesinlikle favorim. Çok parlak, simli bir yapısı yok buda benim en hoşuma giden detayı. Daha matımsı ve yumuşak bir kıvama sahip. Dudağı kurutmaması da cabası! Tam tersi nemlendiriyor. 
Eğer kahveli-bejli tonlarda göz makyajı yapmayı seviyorsanız benim gibi, makyajınızla mükemmel bir uyum sağlayacaktır. 

İkinci rujumuz ise Flormar Precious LF32 .  Essence Dare to be nude 05'e göre daha kahvemsi bir renge sahip ve daha mat bir ruj. Ton rengi olarak fondöten renklerine çok benziyor bu yüzden doğal ve sade bir makyajla ben pek yakıştırmıyorum. Ama emin olun elimde durduğu gibi durmuyor. Koyu siyahlı- grili bir göz makyajı ile mükemmel durduğunu düşünüyorum. Aklıma gelmişken şunu belirtmek isterim ki eğer kuru dudaklara sahip iseniz kullanmadan önce dudaklarınızı nemlendirin. Evet yoğun bir yapıya sahip ama ben dudaklarımı nemlendirmeden kullandığımda gün içerisin de rahatsızlık duyabiliyorum.

Fiyatları da oldukça uygun bu güzeller güzeli rujların.
Essence 7,5 Flormar ise indirimle 3,5 tl ye almıştım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder