22 Ocak 2014 Çarşamba

GARNİER: BB KREM VE GÖZALTI BB KREM- ROLL ON

Garnier BB Krem ne yazık ki beni çok yanılttı. Sanırım alalı 2 ay falan oluyor, elbette çok büyük beklentilerim yoktu ama şans tanımak istemiştim.
Öncelikle belirtmek istediğim ilk şey her cilt tipine uygun dense de yağlı ve karma ciltler için pek uygun değil. Zaten kendi yapısı oldukça yağlı. Evet sıvı bir ürün değil pek ama suratınız da yağlı bir his veriyor ayrıca parlıyor. Bunun dışında kapatıcılık özelliği yok denecek kadar az. Ben tüm yüzümün aynı renk olmasını seven bir insan olarak hiç beğenmedim. Ancak makyaj öncesi nemlendirici olarak kullanmak isterseniz tercih edebilirsiniz. Kokusu gayet güzel sırf kokusundan dolayı dediğim gibi nemlendirici olarak tercih ediyorum.

Gelelim BB krem Gözaltı Roll on'una. Bu ürünü daha üç gün önce aldım. Yine beklenti içine girmiş olacağım ki ne yazık ki beğenmedim. Gözaltı için olduğundan belki bunun kapatıcılığı iyidir demiştim ama yanılmışım. Evet hafif bir şekilde kapatıcılık sağlıyor ama benim için yeterli değil. Göz altı halkalarını kapatmak isteyenler özellikle memnun kalmayacaktır. Hoşuma giden özelliği ise göz altında birikme yapmıyor ve kokusu hoş. Ayrıca metal bilyeli tasarımı çok rahat kullanım sağlıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder