22 Ocak 2014 Çarşamba

FLORMAR: CONSEALER (KAPATICI) İNCELEME


Uzun süredir kendime uygun fiyatlı hemde isteklerimi karşılayacak bir consealer bakıyordum. Şans eseri Flormar da gezinirken bu ürünle karşılaştım. Elbette kullananlar olmuştur, sizlerden de yorumlarınızı almak isterim.

Beni bu ürüne ilk iten şey fiyatı oldu açıkçası, tahminimce 10 tl civarların da bir şeydi.Ürün 4 gramdan oluşuyor, baktığınızda da azmış gibi geliyor ama gerçekten çok uzun süre karşılıyor ihtiyacınızı. 
Kendiliğinden küçük bir aynası var gerçi ben bu aynayı pek kullanmasam da bu detay hoşuma gitmişti. 

Gelelim sevdiğim yönlerine;

Ben kapatıcı özelliğinden daha çok (ki kapatıcı özelliği de gayet iyi) aydınlatıcı özelliği için aldım bu ürünü, dediğim gibi göz altlarını mükemmel bir şekilde beyazlatıyor. Yoğun ve yumuşak kıvamlı olması da sürümünü kolaylaştırıyor. Özellikle göz makyajınızı sadece eyeliner ve rimel ile tamamlayacak iseniz hemen öncesinde göz kapaklarınıza bunu uyguladığınız da mükemmel bir tamamlayıcılık sağlıyor. 


 Sevmediğim yönüne gelir isek ne yazık ki ürün bir süre sonra göz altında çizgi çizgi bir hal alıyor. Gün içinde ara ara düzeltmeniz gerekiyor. Bunun dışında benim rahatsız olduğum bir şey olmadı.

Eğer uygun fiyatlı bir consealer istiyorsanız ortalamanın biraz üstünde ki bu ürün oldukça ideal.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder