7 Mart 2014 Cuma

8 MART KADINLAR GÜNÜ GRATİS İNDİRİMİ ALIŞVERİŞİM. (Nude Tude Palet- Bahama mama- The balm fondöten fırçası-Essence kaş kiti- Essence consealer- Eklips Fondöten süngeri

Merhabalar!
Uzun süredir paylaşım yapmıyordum. Hazır indirim gelmişken ve ben bir kaç ürün almışken en iyisi bunları paylaşayım dedim.

Gelelim Gratis alışverişime :)

Bildiğiniz gibi The balmda %50 indirim vardı. Ee ben bunu duyunca koşturmazmıyım hiç :) 
İlk The balm ürünlerime sahip olmuş oldum. Zaten tanıtacağım ürünleri hepiniz biliyorsunuzdur ve pek çok blog'ta da görmüşsünüzdür.

İlk ürünüm Nude Tude palet
Ben zaten bir bu paleti birde naked 2 yi deli gibi istiyordum. Ama gel görelim ki naked paletleri türkiye de yok. İnternetten almayı da bir türlü güvenli bulamadım ne yazık ki. Hali hazırda indirim de varken bari Nude Tude ile kavuşalım dedim :)

Fotoğraflardan da gördüğünüz gibi renkler bir harika! En azından bana göre harikalar. Tam benim sevdiğim tonlarla donatmışlar adeta. Palet tasarım olarak çok cici ve şık zaten. İçinde ki büyük aynası da benim için birer artıydı. Yalnız içinde ki çift taraflı fırçasını hiç beğenmedim hatta fotoğraflarda da yok. Direk diğer fırçalarımın arasına attım gittim.

Pigmentasyon olarak zaten farlar bir harika yalnız biraz tozutma huyları var ne yazık ki. Ama emin olun renklerin güzelliği ve kalıcığının ayrıca tasarımının yanında hiçte göze batmıyor :)











Eğer ki palette ki renkler sizin de çok sevdiğiniz renklerdense ve kaliteli bir ürün istiyorum diyorsanız the balm indirim zamanları tadından yenmez.

Bahama Mama

İşte The balm'ın en sevdiğim ve merak ettiğim ürünü. Benim gibi kontur hastası olanlar varsa tam size göre bir ürün bu! Kabında ki resim olsun, ürünün gramajı olsun, rengin tatlığı ve kalıcığı olsun tam anlamıyla mü-kem-mel. :) 
İçinde turunculuk ve parıltı bulundurmuyor, mat ve tam anlamıyla kontur için birebir!



The Balm Blend a Hand (Fondöten fırçası)

Çok komiktir ki o kargaşanın içinde elime ilk geçen fırçayı kaptım kendisi de Blend a Hand oldu. İlk bakışta "ben bunu kontur için kullanırım" diyerek neye yaradığını bile sormadan aldım çıktım. Sonra incelediğimde anladığım aslında fondöten fırçası olduğunu. Biraz moralım bozuldu ama eve geldiğimde hemen bahama mama ile denedim ve oldukça başarılı buldum. Tozutma yapmadı en azından :)  Şuan için çok fazla bir yorum yapamayacağım çünkü çok fazla denemedim ve incelemedim.






Essence kaş kiti

Ürün olarak beklentilerimin üstünde çıkan ambalaj olarak ise aşırı derece de hayal kırıklığına uğratan bir ürün oldu benim için bu kaş kiti. Uzun zamandır kaş farı istiyordum ve bunu erteliyordum. Elimde olan golden rose paletlerinden birinde ki koyu kahve rengi ile işimi görüyordum. Ama gidip görmüşken almamak olmazdı. Bende aldım zaten çok uygun fiyatlı bir üründü. 

Olumlu yönlerine gelecek olursam çok kalıcı gerçekten, kesinlikle gün içinde dökülme, yok olma gibi bir sorunu yok. Kaş ile bütünleşiyor ve çok doğal duruyor ki zaten içinde iki renk var.  Kaş renginize göre uygun olanı kullanabiliyorsunuz.

Bunlar dışında olumsuz yönlere gelirsek ben bu kadar adi yapılmış bir ambalaj görmedim. Bildiğiniz plastik yahu. Tamam çok uygun fiyata satıyorsunuz ama bu kadar da kalitesiz yapmayın şu ambalajı. Zaten içinde ki fırça o kadar ufak ki tek kaşınızı doldurmanız 10 dakikanızı alır. Ben kendi kaş fırçam ile kullanıyorum.

Ama gene de ambalajı dışında kesinlikle ürün çok iyi.

Bu arada kedi beslediğim nasıl da belli oluyor üstüm başım tüy içinde kalmış :)))) 

Essence Stay Natural Consealer

Gelelim çok uygun fiyatlı olan bu consealer'a.
Zaten çok büyük bir beklentim yoktu. Kapatıcılık özelliği fena değil. Kıvam olarak gayet güzel. Tek sıkıntım ben cilt rengimine göre koyu olanını almışım bu yüzden göz altlarıma ve göz kapaklarıma uyguladığım da çok ton farkı oluyor. Tasarım olarak gayet cici. Alt tarafını çevirmeniz ile pıt pıt şeklinde dışarıya az miktarda çıkıyor.
Kokusu yok, genel olarak orta halli bir ürün, eğer ben çok kapatıcılık istemiyorum, baz gibi kullanabileyim ve doğal dursun istiyorsanız cilt tonunuza uygun tonu bulduğunuz an alabileceğiniz bir ürün.



Maybelline Affınımat Fondoten 

Ben kendimi bildim bile fondöten olarak Maybelline kullanıyorum. Bu yeni koleksiyon çıktıktan sonra da almasam olmazdı. Diğer kullandığım fondötenlerine göre çok daha güzel bence .
Matlaştırıcı özelliği olması benim gibi karma ve yağlı ciltliler için büyük bir artı bence. 
Dokusu çok hoş, yumuşacık bir his ardından mat ve pürüzsüz bir görüntü oluşturuyor. Ben en açık rengini aldığım için çok fazla kapatıcılık özelliğini göremedim eğer almayı düşünürseniz cilt renginizden bir numara koyu bir rengini tercih edin derim. Eğer kapatıcılığı çok iyi istiyorsanız. 
Ben %20 indirim varken aldım yani 2 gün önce. 16 tl ye geldi fiyatı bana.


Ve son ürünüme gelecek olursam aslında son ürün değil pamuk, ıvır zıvır bir ton şey aldım ama sanırım tanıtmaya gerek yok :P 

Eklips Blender Makeup Sponge

Ben ki aylardır gratiste bu ürünü sorup bulamayan, ben ki merakla ve heyecanla denemeyi isteyen insan alıpta ilk kullandığım gün BÜYÜKKK bir hayal kırıklığı yaşadım. Zaten fotoğraflarda da görürsünüz kullanılmış :)

Bir kere görüntüsü çok tatlı, elde verdiği his çok tatlı. Alıp stres için sıkıp durabilirsiniz. Benim ısırasım bile geldi. Rengi zaten çok tatlı bir pembiş. 
Ama gel görelim ki işlevi öyle değil. Fondötenin yarısından çoğunu yutuyor resmen. Çok fazla malzeme harcıyor ve ürünün kapatıcılığını da alıp götürüyor. Bunu ya pudra uygulamak için kullanın yada fondöteninizi fırça ile sürdükten sonra oluşan ufak tefek çizgileri yok etmek için üzerinden geçebilirsiniz.

4 tl gibi bir fiyata almıştım sanırım.


Gratis alışverişim bu kadarr :) Aslında almak istediğim bir çok şey daha vardı ama silip süpürmüşler hepsiniii :) Yarın da watsons alışverişimi paylaşabilirim.

Yorumlarınızı eksik etmeyin :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder